niedziela, 4 października 2015

Wróżbiarstwo - Lekcja 4 (kartkówka)

Witam wszystkich uczniów!
Jak Wam minął weekend? Mi bardzo pracowicie, zresztą jak zawsze. Mimo wszystko mam nadzieję, że Wy spędziliście go dobrze, macie nową energię i jesteście gotowi do zajęć!

A, prawie bym zapomniała!
W ubiegłym tygodniu obiecywałam Wam kartkówkę z ostatniej lekcji - zaraz Wam ją przedstawię!
Mam nadzieję, że zapoznaliście się z ostatnią lekcją i pytania na kartkówce nie sprawią Wam problemów.
Dla nowych uczniów podaję link w którym mogą (a jeśli zależy im na dobrej ocenie to wręcz muszą ) zapoznać się z ostatnią lekcją -
Po tym drobnym wstępie rozpocznijmy kartkówkę!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli uważasz się za osobę uczciwą nie złam żadnej z poniższych zasad:
1) Nie podglądam na notatki z ostatniej lekcji - miałem/am na to czas wcześniej!
2) Nie integruję się z innymi uczniami w celu zgapiania bądź ściągania
3) Wiedza którą posiadam powinna znajdować się w mojej głowie a nie w środkach pomocniczych (przede wszystkim w Internecie)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maksymalna ocena jaką mogę uzyskać za kartkówkę to P. (A osoby, które posiadają dodatkową wiedzę i odpowiedzą na pytania od 10 - 18 mają szansę na zdobycie W )
Jeśli zdobędę ... punktów otrzymam ocenę:
T - 0 pkt,
O - 2 pkt,
N - 4 pkt,
Z - 6 pkt,
P - 9 pkt
W - 18 pkt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W komentarzach proszę o wpisanie właściwiej odpowiedzi oraz domu.
Na dole każdego z pytań jest napisana maksymalna ilość punktów możliwa do zdobycia za poprawne odpowiedzenie na pytanie.
UWAGA!
Komentarze bez domu nie będą brane pod uwagę.
POWODZENIA ŻYCZĘ! :)
Pytanie I
Wróżbici uważali, iż na podstawie --- dłoni można określić charakter człowieka, a na podstawie --- postawę oraz jego działania
/2

Pytanie II
Fachowo mówiąc wróżbiarstwo to --- (nazwa)
/1
Pytanie III
Tradycja wróżbiarstwa wywodzi się z wczesnego --- (okres)
/1
Pytanie IV
Standardowa talia składa się z --- (ilość) kart
/1
Pytanie V
Talia składa się z kart zgrupowanych w --- kolorach (ilość)
/1
Pytanie VI
Są to: --- (nazwy)
/1
Pytanie VII
W każdym z kolorów znajdują się karty ponumerowane od --- do --- (numery)
/1
Pytanie VIII
Oraz figury: ---, ---, --- (nazwy)
/1
Tutaj następuje zmiana!
Aby otrzymać ocenę WYBITNĄ musisz odpowiedzieć POPRAWNIE na WSZYSTKIE poniższe pytania.
Są one w formie: WYBIERZ WŁAŚCIWĄ ODPOWIEDŹ lub TAK/NIE

Pytanie X
Talia kart która będzie służyła nam do przewidywania przeszłości powinna/nie powinna być używana do niczego innego
/1
Pytanie XI
Należy kupić nową talię, najlepiej wykonaną z sztucznymi dodatkami/bez sztucznych dodatków
/1
Pytanie XII
Jeśli będziemy chcieli brać pod uwagę również odwrócone karty należy je oznakować
TAK/NIE
/1
Pytanie XIII
Nasza talia kart może być używana przez innych/nie powinna być nikomu udostępniana
/1
Pytanie XIV
Podczas wróżenia powinniśmy zapewnić sobie spokój, oświetlenie i aurę/spokój, ciemność i aurę
/1
Pytanie XV
Podczas wykonywania działań z kartami prędkość nie ma znaczenia/nie powinniśmy się spieszyć
/1
Pytanie XVI
Można wróżyć sobie i bliskim/nie wskazane jest wróżenie bliskim oraz sobie
/1
Przy wróżeniu z kart należy szczególną uwagę zwrócić na własne odczucia/odczucia osoby której wróżymy
/1
*********************************************************************
To koniec!
Mam nadzieję, że kartkówka nie sprawiła Wam większych trudności - starałam się, by była prosta.
Ogłoszenie wyników oraz podanie ocen pojawi się w następnym tygodniu - niestety musicie czekać!
Zaległa lekcja pojawi się najprawdopodobniej jutro, ponieważ nad kartkówką ślęczę już 1.5 godziny i zależy mi na odpoczynku.
Wracając do testu, mam nadzieję, że Wam się spodobał i że chcielibyście więcej!
Przyszykujcie się na następną lekcję - o znanych jasnowidzach!
PS: Jeśli gdzieś pojawił się błąd (w napisie, w ilości pytań względem punktów, możliwości zdobycia punktów itd. -  w trakcie tworzenia kartkówki dużo rzeczy zmieniałam więc jest możliwość, że owe problemy się pojawiły.
Spokojnie, jeśli zauważyłeś/aś jakiś napisz o tym, a jak w szybkim czasie go naprawię, bo niestety ale starałam się przygotować tą lekcję najszybciej jak mogłam i mogą takowe błędy się pojawić)
To wszystko na dziś ode mnie, i życzę Wam dobranoc,
Wizzy
Profesor Syriuszowa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz